Από το Blogger.
RSS

3 ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΙ!

Σήμερα βιώνω αυτό που λένε και στο χωριό μου writer's block (Writer's block is a condition, primarily associated with writing as a profession, in which an author loses the ability to produce new work. The condition varies widely in intensity. It can be trivial, a temporary difficulty in dealing with the task at hand. At the other extreme, some "blocked" writers have been unable to work for years on end, and some have even abandoned their careers. It can manifest as the affected writer viewing their work as inferior or unsuitable, when in fact it could be the opposite.) Ψαχουλεύοντας τ αρχεία του υπολογιστή μου... Ξέθαψα αυτά τα παλιά μου κειμενάκια και θέλησα να τα μοιραστώ μαζί σας. Καλή Ανάγνωση!


1. Λατρεύω να μιλάω στο δρόμο σε άσχετο κόσμο…. Έχω αγαπημένες ιστορίες και αγαπημένους αγνώστους!!! Θα σας πω για τη γιαγιά στην στάση του λεωφορείου… Κυριακή μεσημέρι στη στάση…. Το λεωφορείο προφανώς έχει αργήσει… Στρίβω τσιγάρο να περάσει η ώρα… γιαγιά με κοιτάζει… Ωχ σκέφτομαι… θα με πρήξει που κορίτσι πράμα καπνίζω… Ευχάριστη έκπληξη η ερώτηση της γιαγιάς που ακολούθησε…. «Μπορείς να μου στρίψεις κ μένα ένα???» … Βεβαίως! της απαντώ κ της φτιάχνω ένα στα γρήγορα… «τι γρήγορα που στρίβεις καλέ… εγώ θέλω ώρα…» συνεχίζει η γιαγιά… Δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε 2 τζούρες… έρχεται το λεωφορείο… το σβήνει εκνευρισμένη κ έρχεται να κάτσει δίπλα μου να κάνουμε παρέα… «Αχ κοπέλα μου… Ωραία μέρα σήμερα… ευτυχώς γιατί κάθε Κυριακή πάω στα κορίτσια για τσιπουράκι κ μπιρίμπα…. Ερχότανε κ ο Γιάννης πάντα, ο κολλητός μου… 40 χρόνια των ξέρω… αλλά τώρα έχει πρόβλημα… έχει καρκίνο στους όρχεις και δεν του κάνει κούκου πια…. Του πήραμε κ μια κοπέλα να τον «φροντίσει» λιγάκι… αλλά τίποτα… αααααχ!!! Ο Γιάννης που γκάστρωνε γαϊδούρα στην ανηφόρα… τώρα τίποτα…» Άφωνη έμεινα… τι να πω δεν ήξερα… «Εσύ κοπέλα μου… έχεις φίλο??? Όχι??? Να το ποτίζεις το λουλούδι σου… έτσι πρέπει… γιατί θα μαραθεί…. Εγώ το φροντίζω το δικό μου… Γι αυτό είμαι έτσι κεφάτη…» Να το φροντίσω γιαγιά μου αλλά έχουμε ανομβρία κ μάλλον γι αυτό δεν είμαι κεφάτη…

2. Γιατρέ μου τι έχω???
Έχω μία θεωρία… Έχω πολλές για να λέω την αλήθεια αλλά μια απ αυτές είναι οι βραδιές ονείρων… είναι κάποιες βραδιές που οι περισσότεροι γνωστοί μου βλέπουν περίεργα όνειρα.. Μια τέτοια ήταν κ η χθεσινή…
Θα σας πω το δικό μου γιατί δεν μπορώ να προδώσω τα όνειρα των φίλων μου…
Είμαι με πανέμορφο κ γυμνασμένο λαϊκό αγόρι στο κρεβάτι… Στρογγυλό κρεβάτι… αυτά των ξενοδοχείων της εθνικής…. Το δωμάτιο σκοτεινό κ πγόστυχο… και ξαφνικά… κατεβαίνει από το ταβάνι… ντισκομπάλα… ροζ.. glitter παντού κ δεξιά κερκίδες με ένα κάρο διάσημους να μας παρακολουθούν και να τραγουδάνε ρυθμικά ωσάν να τραγουδάνε gospel… «ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΑΒΑΣ, ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ… ΦΤΟΥ Κ ΤΑ ΦΥΛΑΣ….»
Γιατρέ μου.. Είμαι Καλά???


3. Είμαι 33 ετών και μέχρι και πριν απο ένα μήνα έμενα με τους γονείς μου… Είχα ένα μικρό δωμάτιο, την τηλεόραση μου, το λαπτοπ μου, το κρεβάτι μου…. Ένα ζεστό πιάτο φαί… και τάσεις φυγής… Οι γονείς μου δε με ενοχλούσαν σε κάτι αλλά τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να με ενοχλούσαν και σε όλα… Που μου έφερνε η μάνα μου την πορτοκαλάδα το πρωί και αν δεν την έπινα θα άρχιζε η κατήχηση για την υγιεινή διατροφή και εγώ το μόνο που σκεφτόμουν ήταν το Γιώργο Πετρόχειλο να φωνάζει «δε θέλω πορτοκαλάδα μάνα….. λεφτά για τη δόση μου θέλω μάνα….»… Που δεν χτυπούσε ποτέ την πόρτα για να μπει … αν και μετά από αρκετή εκπαίδευση κ αναπάντητες είχαμε βελτιωθεί σε αυτόν τον τομέα…. Τι εννοώ αναπάντητες??? Η μάνα μου αποφάσισε κ μου ανακοίνωσε ότι δεν είναι υπηρέτρια μου, να περιμένει έξω από την πόρτα μέχρι να της απαντήσω να μπει οπότε μου έκανε αναπάντητες απ την κουζίνα αν ήθελε να μου πει κάτι… 
Τώρα μένω μόνη μου και απολαμβάνω το κάθε λεπτό... Μου λείπει κάποιες στιγμές η παράνοια του πατρικού μου σπιτιού αλλά μόλις θυμηθώ τις αναπάντητες στιγμαία συνέρχομαι και πιάνω τον στίφτη για να φτιάξω τη δική μου πορτοκαλάδα!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 σχόλια:

allan dallon είπε...

Καλα σου λέει η γιαγιά!κάτι ξέρει ξέρει κι αυτή από κηπουρική..
όσο για το 3 σε καταλαβαίνω απολυτά χωρίς καν να το διαβάσω ολάκερο..συμπασχω!
κλασική ατάκα :- το φάι είναι στη κουζίνα/φουρνο/ψυγειο το είδες;
-ναι ρε μανάααααααααα 30 χρόνια τώρα εκεί είναι που άλλου; ηρέμισε πια.
η πριν φύγω από το σπίτι(τώρα ξανά μανά πίσω) της έλεγα ότι κοίτα να δεις δεν γίνεται πλέον να μένουμε όλοι μαζί θέλω κ γω να κάνω τα δικά μου.. κ η αποστομωτική απάντηση:εμείς δε θα σας ενοχλούμε κάνετε ότι θέλετε να σας φτιάξω κ τίποτα να φάτε..

ιστορίες καθημερινής τρέλας..

A.T.K. είπε...

Nαι! Έχεις δίκιο... Καλά τα έλεγε η γιαγιά!
Όσο για την ελληνίδα μάνα... ότι λίστα και να φτιάξω θα είναι λίγη! Μόλις με πήρε τηλέφωνο να ρωτήσει εάν θέλω να μου φέρει καρπούζι... Άσε τα σερβίτσια που μου χάρισε, απ την προίκα μου... καταλαβαίνεις... Μπορεί να μην έχω λεφτά να πληρώσω το λογαρισμό του τηλεφώνου αλλά το νερό θα το σερβίρω σε κρυστάλλινο vintage ποτηρι!

allan dallon είπε...

αθάνατη Ελληνίδα μανά!
τα σεμεδάκια στα έδωσε;άλλο κόλλημα κι αυτό,ενταξει στα τραπεζάκια το καταλαβαινω..ΣΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ??????ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ???????????

A.T.K. είπε...

Καλέ τα σεμεδάκια τα πήρα... Με χαρά μη σου πω!
Σκέφτομαι ν αρχίσω να τα πουλάω στο ebay ως vintage handmade item!
Στο πλυντηριο??? χαχαχαχα!!!

allan dallon είπε...

έλα να ανοίξουμε μαγαζί τότε!έχω ένα μπαούλο γεμάτο από δαύτα..

A.T.K. είπε...

Challenge accepted!

Δημοσίευση σχολίου