Από το Blogger.
RSS

ΟΙ 3 ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ "ΣΧΕΣΕΙΣ" ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ


Red alert! Red alert! Που πήγαν οι άντρες? Που πήγαν οι σχέσεις? Που πήγε το φλέρτ? Σήμερα το βράδυ μετά τη δουλειά βρέθηκα σε μία γυναικοπαρέα... η συζήτηση δεν άργησε να πάει στο αγαπημένο θέμα: ΣΧΕΣΕΙΣ... Δε θα εκθέσω κανένα απ τα κορίτσια αλλά θα κάνω μια λίστα που αποφεύγω καιρό...

Οι 3 πιο περίεργες “σχέσεις” που είχα...


  1. Ο ΑΓΚΑΛΙΤΣΑΣ: Γνωριστήκαμε σε μία καλλιτεχνική ομάδα... Δέσαμε απ την πρώτη στιγμή (έτσι νόμιζα εγώ). Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και βγαίναμε κάθε μέρα... για καφέ, για ποτό για για για... Στον ένα μήνα δεν μου είχε πιάσει ούτε το χέρι... αλλά μου πρότεινε να πάμε Ισπανία, στο Santiago de Compostella να ακούσουμε την ίδια μέρα CURE και DAVID BOWIE... Είπα ναι... αρχίσαμε να ψάχνουμε εισιτήρια... του είπα: “ξέρεις, έχω αρχίσει να σε σκέφτομαι αλλιώς” μου είπε: “δεν σ έχω σκεφτεί έτσι αλλά δεν το αποκλείω”... Η Ισπανία δεν έκατσε αλλά βρεθήκαμε στη Σκύρο... στο ίδιο δωμάτιο... ένα διπλό κρεβάτι και ένα μονό... το πρώτο βράδυ κοιμήθηκε στο μονό... το δεύτερο στο διπλό μαζί μου, γιατί τον χτύπαγε το air condition... δεν κάναμε τίποτα... δεν έγινε τίποτα... γυρίσαμε Αθήνα... την επόμενη μέρα τον κάλεσα σπίτι μου... μαγείρεψα... φάγαμε... “άκου να δεις του είπα... δεν αντέχω άλλο... έχω πολλούς φίλους και δεν έχω ανάγκη από έναν ακόμη... δε θα ήθελα να ξαναβρεθούμε” με κοίταξε με απορία “και εγώ τώρα τι θα κάνω?” “θ΄ αναγκαστείς να κάνεις χωρίς εμένα” .... Διάρκεια σε μήνες:4, σεξ:0, αγκαλίτσες: 1000



  2. Ο ΤΡΕΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ: Γνωριστήκαμε σε μία ερασιτεχνική θεατρική παράσταση. Ήταν ο πρωταγωνιστής... Η παράσταση απαίσια... αυτός τρελιάρης... η ψυχή της παρέας... Με πλησιάζει και δήθεν τυχαία μ ακουμπά... “μη με κοιτάς μ αυτά τα μάτια μου λέει... δεν αντέχω τόση ομορφιά” κοιτάω να δώ αν το λέει σε εμένα... “τι γυναικάρα είσαι εσύ που βρέθηκες σήμερα στο δρόμο μου” συνεχίζει... Λαϊκό αγόρι από αυτά που μου αρέσουν... Πάω να φύγω με αρπάζει “που πας? Δε θα μου δώσεις το τηλέφωνό σου?” του το δίνω... Στα 30 λεπτά με παίρνει τηλέφωνο... μάλλον μεθυσμένος με ρωτάει τι φοράω και μετά αρχίζει να μιλάει με υποκοριστικά μπεμπεδίζοντας.... ΞΕΝΕΡΩΝΩ!!! το λαϊκό αγόρι μεταμορφώθηκε σε γλυκανάλατο μπέμπη... ΞΕΝΕΡΩΝΩ!!! Δύο μέρες εξαφανίζεται... Την τρίτη είμαι στο λεωφορείο μεσημέρι... Χτυπά το κινητό “Μη μιλήσεις... μόνο άκου” και αρχίζει να μου διαβάζει ένα ποίημα.... Δεν το ζω θεέ μου αυτό... Δεν το ζω! Για μία εβδομάδα κάθε μέρα την ίδια ώρα μου απαγγέλλει ποίηση... Δεν ξαναβρεθήκαμε ποτέ...
    Διάρκεια: 1.5 εβδομάδα, σεξ:0, ποίηματα:7 


      
  3. Ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΒΑΣΚΟΣ: Τον γνώρισα στη Φινλανδία... Είχε 3 ονόματα και ήταν από το Μπιλμπάο... Με κοίταζε και έλιωνε... το καταλάβαινα... αλλά δεν μου είπε ποτέ τίποτα... μόνο με κοίταζε... Δεν ήξερα τι να κάνω... Μία μέρα πριν φύγω για Ελλάδα μου είπε “θα έρθω να μείνω μαζί σου στην Αθήνα” του είπα: “δεν γίνεται... ο μπαμπάς μου είναι μανιάτης...” με κοίταξε και με σταθερή φωνή μου είπε “Does your father know what a bomb in a car is?”
    Διάρκεια: 3 μήνες, σεξ:0, βγαλμένο γόνατο:1... το δεξί



     

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 σχόλια:

C B. είπε...

Ahahahahahahahaha :) Yperoxi !!!!!!!!!!!!!!!! Kala o poiitis ti frouto itan ayto..???

Ανώνυμος είπε...

Ένα την ημέρα δεν φτάνει!!!

Ανώνυμος είπε...

Δίνεις άλλη διάσταση στο κλασικό φλέγον ερώτημα που ταλανίζει τους γυναικείους κύκλους!!

Υ.Γ. Στην αρχή διάβασα "επαναστάτης βοσκός:-)

A.T.K. είπε...

Μια και καλή... Θα μου τελειώσουν οι ιστορίες και μετά τι θα κάνω???

Επαναστάτης βοσκός! ακόμη γελάω... ελπίζω αυτός να είναι ο επόμενος... μου αρέσουν οι βουκολικοί τύποι!

Δημοσίευση σχολίου